Thursday 8 December 2016

Selamat Konvo adik!

Tarikh : 13 Ogos 2016
Tempat : Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor, Bangi.
Jurusan : Diploma Pendidikan TESL (Teaching In English As A Second Language)

Tahniah kepada satu-satunya adik lelaki aku. Tak sangka dia berjaya dapat diploma. dalam TESL pulak tu. memang tak terbayang langsung tau sebab adik aku ni mase sekolah biasa2 je. Syabas! 



Aku n husband pergi menggantikan orang tua kami. Malam sebelum tido dekat Bangi Gateway Hotel. Hotel ni mmg aku selalu repeat. bukan apa, senang kt ctu, parking, dalam mall n dekat dengan tol. harga pun berpatutan. Pergi awal la konon nak masuk dalam dewan tapi lepas tu hampeh. adik aku lupe nak panggil aku masuk. bertuah betul. memula geram n terkilan jugak ngan dia sebab dia ni mmg jenis pelupa. aku dah ckp yang aku nak masuk dalam dewan, n suruh dia bagi pas masuk pada aku. dia kata nak solat zuhur then baru bagi. aku duk tunggu la, sampai last2 tepon dia balik ckp dia dh nak masuk dah....:(

Tengok dekat tv dalam dewan lain la jawabnya. 




Then xlama adik aku yang belajar dekat nilai datang. masa ni sidang petang ni nak abis dah.


Ni pic dekat taman depan dewan konvo. yang perempuan sebelah aku ni sepupu kami. pun konvo jugak. pun ambil cos English jugak tp bukan pendidikan.

Tahniah, selamat memasuki alam pekerjaan

kami

me n him

us dengan family pakteh

cantik pic kt tasik kuis ni. rindu kuis 

Dah alang2 cita pasal konvo, nak cita terus la pasal konvo aku dlu. Gambar pun ada. simpan buat kenangan.

*********************************
Tarikh : September 2008
Tempat : Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor, Bangi.
Jurusan : Diploma Pengajian Islam (Syariah)

Share pic yang mana ada je.
muka nerd lagi.haha

ni bestfren kemana2 bersama

adik bongsu. skg habis spm dah

ni yang study kt nilai tadi

ni dah jadi cikgu

Rindu abah. Al-Fatihah

Ni la adik aku yang konvo tu













Takde apa nak bebel. sekian.

*mood: layan memori.

No comments: