Friday 7 March 2014

Sogo KL : Puas Walaupun Letih

wahhh..berat giler kepala aku
tak tau la org yang hujung sana tu camne dia kje rini
abang, camne kje, ngantuk lagi x?hehehe
ha ha..jangan pikir bukan-bukan yer..
Semalam kami pasangan tunang ni...awww..gediknya dia..hehheh
kami pergi SOGO...
orang lain tak heran dah nad..
biarlah kan
baru berkesempatan bershoping
sebelum ni aku sendiri pernah lah datang sogo ni
tapi datang zaman belajar
nak shoping pe nya kan
 
so semalam bertolak lah kami pasangan tunangan ni kul 9 pagi.
sampai sogo pukul 12.30 tghari.
memula menapak lah pegi mid valley sebab nak usher jersey
n aku nak la bawak en tunang ke sana kan
sbb dia xpernah pegi...
 
pastu balik semula ke sogo pukul 2.30 n mula lah misi kami bershoping
turun naik tingkat atas bawah
aku opkos nak shoping tuk barang hantaran
ada sale pulak tu tuk men's collection
merembat banyak t-shirt la tunang aku tu
 
dalam pada shoping tu
skip jap pegi makan kt food kot dia 
lapa kot..aku dah la pagi tu bekpes bihun sup kat rnr temerloh
en tunang rilek je sbb dah melantak dua bungkus nasi lemak
tak pe tahan je lapa..ala, macam xbiasa
 

sambung balik shoping
so total hasil rembatan kami pada haritu
lebih kurang RM1300.00
wahh, xpernah aku shoping camtu..
tu sekali lah barang tuk hantaran n untuk kegunaan biasa
 
yang jadi gilernya biler masuk uniqlo
ha..rambang mata ko..
kat kuantan mana lah ada..
dapat lah aku sehelai jaket nipis army
terharu sbb xsangka
tapi memang aku teringin pun sebab lain dari yg lain
tak pernah jumpa lagi kat kuantan
aku ni kan penggila sweater
bape banyak sweater yang ada
ada yang bagi org lagi
tapi tu la..memang suke kot..
n dapat satu lagi sweater tebal..huhu
time kasih abang...sob sob..
 
tinggalkan sogo pukul 8 malam setelah lbh 5 jam shoping
pergghh sampai sakit kaki aku
ibarat macam aku larat seret jer lagi tapak kaki ni
amboi over sungguh ibarat ko tu nad..hehhe
 
odw balik tu seksa nya lah
berganti tukar drive kete
fuhh...xlarat ko badan plus ngantuk lagi
 
sib baik akhirnya sampai jugak kt umah...
pagi tadi bangun nak pegi kje..alamakkk...
malas ya rabbi
 
gagahkan jugak lah membangunkan badan sendiri...
setelah lebih 6 kali aku snooze alarm kt hf..
 
total barang belian
baju kemeja + seluar hantaran, set tuala hantaran, kasut lelaki, boxer, 8 helai t-shirt, 2 helai jaket, 3 psg stokin, 2 bj bantal, handbag n set couple myk wangi hantaran.
 
setel. Alhamdulillah.
balik kuantan.duk diam-diam.heh
 

No comments: