Thursday 20 March 2014

Entry Bergambar: Hari Pertunangan


*Amaran: pic adalah banyak dan tunggang terbalik...
 
Marilah aku coretkan kenangan ni cepat
Sebelum malas menguasai
sementara ada mood ni, mari update

Kenangan di hari tua nanti
Kenangan manis untuk dikenang

Aku skip dulu eh cite sal macamane kami kenal
cite terus sal majlis pertunangan kami



Majlis berlansung pada 1 Feb 2014
Di kediaman aku di Sabak Bernam

Rombongan datang lebih kurang pukul 10.30 pagi
Pihak lelaki datang dari Kuantan










dan membawa 5 dulang hantaran





Pihak kami pulak balas 7 dulang









barang pun biasa2 jer, banyak makanan..

Rombongan pihak lelaki dah sampai semua
Kemudian perbincangan pun bermula.













Selesai perbincangan, wakil dari pihak lelaki menyarungkan cincin







Malu betul..hihii..
Cuak pun ada...

kemudian makan tengahari dulu sebelum balik






lauk semua adalah masak sendiri yer
chef by mak aku sendiri n my aunt
Nasik arab, gulai ikan, sambal udang, acar, dan ada lagi aku xingat dah
air opkos air kelapa

Tak sangka jugak la, meriah majlis tu








aku tak jemput pun kawan aku sebab buat kecik je
nanti kenduri baru jemput diorg
lagipun masing2 bile aku mesej xdapat balik..huhu..ok,lain kali eh.

sedara mara yang ramai membantu lebih-lebih tentang urusan dapo
sebab yer la, mak aku masak sendiri kan






eh abis dah ker
xde idea nak menulis sbnrnya ni
lebih pada nk share pic..

Dan maaf lah yer, kali ni aku jadi skema pulak
padahal sealu boleh jer cite panjang berjela..
ayat pasar bagai...
nanti cte lagi k..

No comments: