Thursday 6 November 2014

Luangkan Masa Di Hujung Minggu

Kalau tak silap aku dua minggu lepas asenya
Keluar mengenjoykan diri
bukan selalu dapat santai relex macam ni

Mula keluar tengahari ahad.
lepas aku balik kelas semua n dia pun setelkan hal2 yg berkaitan

kuar makan nasi Arab hari tu
Lama dah tak makan kot,
Aku ni kurang minat nasi arab cuma akan makan bile tekak rasa mmg nak

so ke Restoran Nasi Arab Dallah la kite
Kat Indian Town berdepan dengan ECM. sebelah nasi Kukus Juna II n Amanah Raya Kuantan.
Memang nikmat la bile makan time lapar n mmg ngan teringin...
Makanan sedap n harga pun sedap jugak.heh

pastu aku ajak pegi parkson kt ECM
sebab nak beli bag pegi kelas
nak carik bag besar sikit .
senang nak bawak buku dlm handbag.

next, kite pegi main bowling.
Kt megamall.
ekceli aku ada tournament mggu tu so ajak en suami teman training ckit
So konfident la sikit aku nak main kan, dah la baru sebulan bljr main.
Tak nak la asyik masuk longkang je kan...



Main 2 frame, menang 1-1.
Ok la kan, ada peningkatan kat aku.
dah kurang masuk longkang.:)

kuar mall dh petang,
so en suami ajak lepak TC je la
jalan2, lama dah pg TC
susur ikut jalan tepi bukit menghala ke teluk tongkang. klu tak silap namanya tu.















lepak n makan kt ctu pastu balik....
Kt kuantan ni balik2 tempat yang sama je.
Takde sangat tempat nak jalan.heh

Klu tak de apa dua mggu lagi nak turun KL.
jalan sana pulak la...:)

No comments: